Головна
Реєстрація
Вхід
Неділя
28.04.2024
13:52
Вітаю Вас Гість | RSS
Чорноглазівська ЗОШ І-ІІ ст

Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Учителю на замітку 

Сервіси дистанційного навчання для вчителів

ДЕ ЧИТАТИ ПРО ДИСТАНЦІЙНУ ОСВІТУ?

https://osvitoria.media

За пошуковими словами «карантин» і «дистанційна освіта» знайдете чимало цікавого!

https://nus.org.ua

https://vseosvita.ua

РЕСУРСИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ МЕНТАЛЬНИХ МАП

https://www.mindomo.com

https://www.mindmeister.com

https://coggle.it

РЕСУРСИ ЗІ СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ

https://www.canva.com

https://prezi.com

https://www.beautiful.ai

РЕСУРСИ ЗІ СТВОРЕННЯ ТЕКСТІВ, ЗАВДАНЬ, ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ 

https://www.classtime.com/uk/

https://kahoot.com

https://quizlet.com

https://learningapps.org (платформа готових завдань з різних предметів)

https://study-smile.com

https://naurok.com.ua

https://miyklas.com.ua

МАТЕМАТИКА

https://www.matific.com/ua/uk/home/ 

https://disted.edu.vn.ua

https://uk.khanacademy.org

http://uklasi.com.ua

http://formula.co.ua/uk

https://vchy.com.ua

МОЖЛИВІСТЬ НАКЛАДАТИ НА ВІДЕО ТЕСТИ АБО ІНШІ ЗАВДАННЯ 

https://ed.ted.com

https://edpuzzle.com/?fbclid=IwAR3hsOxzcQ4vAU5vQV18N1Qj_FCLruB0Zagt7NB7o4qZZmho_5j0taw1EXM

https://ru.islcollective.com 

ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЙ

https://zoom.us

https://hangouts.google.com

https://www.skype.com/uk/

https://products.office.com/uk-ua/microsoft-teams/group-chat-software

https://www.webex.com

ІНСТРУМЕНТИ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ

https://www.classdojo.com (особливо рекомендовано для початкової школи)

https://classroom.google.com

https://www.google.com/intl/ru_uA/docs/about/

https://ru.padlet.com

ВІДКРИТІ РЕСУРСИ З ЕЛЕКТРОННИМИ ПІДРУЧНИКАМИ, РОЗРОБКАМИ УРОКІВ 

https://ua.mozaweb.com

Код для безкоштовної реєстрації

MOZ-PX-PBWX-TIDD-VIMY-TVRI-UFWG-UAEDPMOZA

ВЕБІНАРИ З ОСОБЛИВОСТЕЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

  1. Оксана Пасічник "Технічні особливості організації дистанційної освіти" 
  2. Інна Большакова "Вебінар здорового глузду: медіаграмотність і критичне мислення"
  3. Юрій Гайдученко "Креативний контент дистанційного навчання"
  4. Ольга Питюр "Ефективний зворотний зв’язок онлайн: правила та інструменти" 

ІНТЕРАКТИВНІ ПОДОРОЖІ І ВИСТАВКИ

https://ukrainewow.com (Ukraine Wow)

https://museums.authenticukraine.com.ua/ua/ (подорож українськими музеями просто неба)

https://khanenkomuseum.kiev.ua/uk/pro-musey/virtualnyi-tur (прогулянка музеєм Ханенків)

https://britishmuseum.withgoogle.com (екскурсія Британським музеєм)

https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne (Лувр)

https://artsandculture.google.com (художні колекції з усього світу)

https://www.staatsoperlive.com (Віденська опера)

https://www.metopera.org (Метрополітен)

https://www.facebook.com/frankotheatre/ (трансляції вистав театру Франка)

https://www.youtube.com/channel/UCbNaKxi1j-Q5jWZDpJZp56g/featured (Ukrainer)

https://wisecow.com.ua (лекції з культури, історії, журналістики)

https://imagecomics.com/comics/read-first-issues (добірка коміксів)

Також нагадуємо, що Мінцифра підготувала оглядовий освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів». Це серія відеороликів про дистанційне навчання з прикладами та інструментами. Відсьогодні освітній серіал вже розміщений на платформі Дія.Цифрова освіта

Джерело  https://thedigital.gov.ua/news/servisi-distantsiynogo-navchannya-dlya-vchiteliv?fbclid=IwAR125FcIaRhR03sLboy5snHqLNMn-IldZ8Ux59S_7MmX8scPVIh41imhLmI 


Хмари зі слів

     Хмари зі слів – це доволі цікава дидактична технологія, яку можна застосовувати на уроках будь-яких навчальних предметів. Кольорова хмара з слів приковує погляд до об'єкта, і змушує учня зосередиться на матеріалі. Хмара містить в собі, як візуальну інформацію (наприклад, форма хмари), так і смислове навантаження (сам текст). Хмара слів краще запам'ятовується, а також зрозуміла для кожного.

В статті крім опису хмар зі слів наведено список деяких сервісів для створення хмар з описом особливостей кожного сервісу. Також наведені приклади та навіть система вправ із хмарами зі слів. Приклади наведені з предмету інформатики, але хмари зі слів можуть бути використані на будь-якому предметі у будь-якому класі.

https://naurok.com.ua/opis-tehnologi-hmari-zi-sliv-40865.html



ЛЕГО-система в освітньому просторі нової початкової школи     

https://www.schoollife.org.ua/586-2018/


Корисні сайти, де є все необхідне до початку навчального року

https://www.академія.com.ua/2017-2018-navchalnyj-rik/

http://oksanayeriomina.blogspot.com/p/blog-page.html?m=1


Інструментальна оболонка для створення тестових завдань "Hot Potatoes"

Буртовий Сергій Вікторович

Педагогічний контроль є невід’ємною частиною процесу освіти та професійної підготовки фахівців. Він має знаходитися в органічному зв’язку з іншими елементами педагогічної системи, не замінюючи дидактичні засоби навчання, а допомагаючи виявити досягнення і недоліки цього процесу. Практика довела, що найбільш коректним засобом вимірювання рівня знань суб’єкта навчання є тест. У деяких країнах тести взагалі усунули традиційні форми контролю усні і письмові іспити і співбесіди.

Слово “тест” англійського походження. Тест – це набір взаємозв’язаних тестових завдань, що дозволяють оцінити відповідність знань учня експертної моделі знань наочної області. Під педагогічним тестом розуміють систему взаємопов’язаних предметним змістом завдань специфічної форми, що дозволяють оцінювати структуру і вимірювати рівень знань. Проектуючи тест, вчителю обов’язково треба враховувати, що запропоновані учням завдання мають бути різноманітними за змістом і формою, що дасть змогу уникнути монотонності та забезпечити постійну й стійку їх мотивацію до роботи. Не варто обмежуватися тільки завданнями закритої форми, доцільно пропонувати учням також і відкриті завдання, у яких вони самостійно мають записати повну відповідь на запитання [2]. Учитель повинен пам’ятати, що основу завдання треба формулювати переважно у формі стверджувального речення, воно має бути максимально коротким, точним і однозначним, а варіанти відповідей доступними для розуміння школярами. Не слід указувати після використаного в тесті речення прізвище його автора, щоб не переобтяжувати завдання зайвою інформацією і не відволікати учнів від головного.

Сьогодні у вчителя є величезний вибір програмних засобів, що дозволяють створювати свої власні комп’ютерні тести на локальних комп’ютерах, а от кількість програмних оболонок які дозволяють робити подальший імпорт своїх робіт у мережу Інтернет не така вже й велика. Однією з найбільш популярних програм-оболонок для створення тестів з подальшою можливість їх публікації у мережі Інтернет є інструментальна програма-оболонка Hot Potatoes.

Hot Potatoes – надає вчителям можливість самостійно створювати інтерактивні завдання без знання мов програмування й залучення фахівців в області програмування. За допомогою програми можна створити 10 типів вправ на різних мовах по різних дисциплінах з використанням текстової, графічної, аудіо- і відеоінформації. Особливістю цієї програми є те, що створені завдання зберігаються в стандартному форматі веб-сторінки: для їхнього використання учням необхідний тільки веб-браузер (наприклад, Internet Explorer). Також сконструйовані вправи можна розмістити в мережі Інтернет, а також у системі дистанційного навчання Moodle. Кожне відкриття такого документу генерує інший порядок питань та послідовність відповідей. Програма широко використовується в усьому світі для створення завдань при вивченні будь-яких дисциплін [3].

Вправи створюються за допомогою 5 блоків програми, кожен блок може розглядатися як самостійна програма:

  1. JQuiz – служить для створення питань з вибором правильної відповіді серед кількох можливих. Є можливість включення таймера для відліку часу, що залишився для надання відповіді.
  2. JCloze – утиліта для створення речень з “проміжними текстовими полями”, які повинен заповнити користувач.
  3. JMatch – утиліта для створення тестів на встановлення відповідності.
  4. JCross – модуль для побудови HTML-кросвордів в сітці 15?15 знаків. На основі системи питань “горизонтально” і “вертикально” користувач вписує відповіді, можливе використання підказки.
  5. JMix – дозволяє створювати речення, які користувач повинен розмістити в правильній послідовності, маючи в розпорядженні окремі складові частини.

Всі вправи виконуються в режимі тренування (режим тестування передбачений тільки для питань із множинним вибором відповіді). Результат виконання завдань оцінюється у відсотках. Невдалі спроби приводять до зниження оцінки. Шоста версія програми містить також додатковий блок Masher (Інструменти), що дозволяє поєднувати створені вправи й інші навчальні матеріали в тематичні блоки, уроки й навчальні курси.


«PREZI» — БЕСПЛАТНАЯ АЛЬТЕРНАТИВА POWERPOINT ДЛЯ СОЗДАНИЯ ПРЕЗЕНТАЦИЙ

Prezi — инструмент для создания интерактивной презентации в режиме онлайн.

Презентации представляют из себя мощный инструмент, который помогает нам доносить свои идеи наиболее эффективным и наглядным способом. Обычно для создания презентации мы используем программу PowerPoint, которая является частью набора приложений Microsoft Office. Однако в последнее время появилось достаточное количество альтернатив, многие из которых предоставляют не меньшие возможности и к тому же бесплатны. Одним из лучших примеров подобных инструментов является Prezi.

Prezi — это облачный сервис, который служит для создания интерактивных презентаций. Для начала использования этого инструмента перейдите по адресу //prezi.com и пройдите несложный процесс регистрации. Сделать это можно с помощью своего адреса электронной почты или используя учетные данные в социальной сети Facebook.

http://shernoglasovka.ucoz.ua/metodichni_rekomendaciji_po_stvorennju_interaktivn.doc


Скрайбінг — новітня техніка презентації

Скрайбінг… Скрайбер… На перший погляд, новоутворений неологізм… Та насправді з цим поняттям ми знайомі з дитинства. Адже колись ми всі були в певному сенсі скрайберами. За допомогою простих малюнків ми намагалися передати побачене, почуте, певну інформацію, почуття, настрій, емоції.

Виявляється, таким чином можна просто й доступно розповісти про складне, цікаво пояснити певний матеріал. Даний метод отримав назву скрайбінг — процес візуалізації складного змісту просто й доступно, під час якого замальовка образів відбувається прямо під час передачі інформації.

Особливість скрайбінгу полягає в тому, що одночасно залучаються різні органи чуттів: слух та зір, а також уява людини, що сприяє кращому розумінню та запам’ятовуванню. Саме ці особливості роблять скрайбінг одним із методів сучасних технологій, який допомагає доступно та легко пояснювати складний матеріал, сприяє розвитку освіти, презентаціям та доповідям, веденню записів та щоденників. Варто відзначити його доступність, адже використовувати цю техніку може кожна людина у своїх щоденних справах.

Отже, скрайбінг (від англійського scribe — накидати ескізи або малюнки) — новітня техніка презентації, у якій мова оратора ілюструється «на льоту» малюнками на білій дошці (або аркуші паперу), яка була винайдена британським художником Ендрю Парком для Британської асоціації з поширення наукових знань.

Під час скрайбінгу виходить ніби «ефект паралельного проходження», коли ми й чуємо, й бачимо приблизно одне й те ж, при цьому графічний ряд фіксується на ключових моментах аудіоряду. Наразі скрайбінг — інноваційна технологія, за допомогою якої можна привернути увагу слухачів, забезпечити їх додатковою інформацією та виокремити головні моменти доповіді.

Скрайбінг — це зображення малюнків, перетворення речей на візуальні образи. Про скрайбінг як окрему професію почали говорити порівняно недавно. На Заході візуальне мислення як індустрія розвивається з 70-х років. Одним із перших, хто здогадався використовувати скрайбінг як продуктивний та інтерактивний засіб для концептуалізації інформації, якою користуються учні та вчителі в школі, став американський викладач Пол Богуш. Саме він спростував давно завчений освітній девіз «Читай параграф із підручника — відповідай на запитання», довівши ефективність використання скрайб-презентації у навчальному процесі. Справжнім проривом в освітньому веб-просторі також став скрайб Кена Робінсона про зміни освітньої парадигми.

Є два основних види скрайбінгу: фасилітація та відеоскрайбінг. Скрайбінг-фасилітація (від англійського facilitate — допомагати, полегшувати, сприяти) — це переклад інформації зі словесної форми у візуальну та фіксування її у режимі реального часу. Робота вчителя на уроці під час пояснення нового матеріалу з крейдою в руках — приклад скрайбінгу-фасилітації. Переваги відеоскрайбінгу полягають у тому, що відеоролик можна використовувати безліч разів, цей вид діяльності викликає у виконавців особливу зацікавленість.

Можна також виділити декілька найпоширеніших видів відеоскрайбінгу — мальований скрайбінг, аплікаційний скрайбінг та онлайн-скрайбінг.

Мальований скрайбінг є класичним видом скрайбінгу. Художник (скрайбер) зображує в кадрі картинки, піктограми, схеми, діаграми, записує ключові слова. Це відбувається паралельно з текстом, що звучить за кадром.

Аплікаційний скрайбінг — на довільний фон у кадрі накладаються чи наклеюються готові зображення, які відповідають тексту, що озвучується. Магнітний скрайбінг є різновидом аплікаційного, єдина відмінність – готові зображення кріпляться магнітами на презентаційну магнітну дошку.

Онлайн-скрайбінг — при створенні цього виду скрайбінгу використовуються спеціальні програми й онлайн-сервіси, наприклад PowToonVideoScribe та інші. З їх допомогою відео можна створювати за готовими шаблонами, однак безкоштовні можливості зазначених сервісів обмежені.

В сучасному світі скрайбінг успішно використовують бізнес-тренери для створення зрозумілих та легких для запам’ятовування схем; консультанти та психотерапевти — для візуалізації ситуації та структури мислення слухача; менеджери, власники бізнесу та керівники проектів — для передачі своїх думок колегам, партнерам, клієнтам, інвесторам у ході презентацій, круглих столів, нарад тощо.

В Україні також набуває поширення використання скрайбінгу. Наприклад, у залученні дітей до продуктивного користування мережею Інтернет, про що свідчить досвід проведення конкурсу «Створення презентації в режимі скрайбінг за темою «Безпечний Інтернет». Метою цього заходу, до якого долучилося більше 140 школярів, стало зацікавлення дітей правилами онлайн-безпеки та готовністю поділитися своїми знаннями з однокласниками та друзями.


Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz