Головна
Реєстрація
Вхід
Неділя
28.04.2024
20:14
Вітаю Вас Гість | RSS
Чорноглазівська ЗОШ І-ІІ ст

Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Протидія булінгу 

                                     Всеукраїнська акція «16 днів без насильства»

План заходів у Чорноглазівській ЗОШ I-II  ступенів


ПЛАН  ЗАХОДІВ

щодо створення безпечного освітнього середовища

у Чорноглазівській ЗОШ І-ІІ ступенів (2021-2022 н.р)

 

з/п

                   Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні

1

Вступні бесіди  про правила поведінки учнів у школі та з протидії  булінгу в учнівському середовищі.

Вересень

Класні керівники

2

Тиждень протидії булінгу «Стоп, булінг».

Вересень

Рощук С.А.

Кл. керівнки

3

Анкетування учнів 5-9 класів про випадки булінгу (цькування) в школі.

Жовтень

Кл. керівники

4

Конкурс -виставка малюнків  та плакатів «Ми проти насильства!»

Жовтень

Бараннік Ж.М.,

Кл. керівники

5

Створення стенду «Що потрібно знати   і як себе захистити від булінгу»

Листопад

Рощук С.А.

6

Тиждень толерантності

Листопад

Гетало Л.В.

Кл. керівники

7

Місячник правового виховання

Грудень

Хімінець В.Є

Кл. керівники

8

Тематичні батьківські збори

Грудень

Кл. керівники

9

Бесіди з учнями з розвитку навичок мирного вирішення конфліктів

Упродовж року

Кл. керівники

10

Перегляд тематичних відеороликів, їх обговорення.

Упродовж року

Кл. керівники

11

Створення  та розповсюдження  листівок «Як не стати жертвою булінгу».

Січень

Дяківнич В.В.

Учнівське самоврядування.

12

Години відкритих думок «Булінг в інтернеті».

Лютий

Кл. керівники

13

Круглий стіл  «Що посієш, те й пожнеш» (7-9 кл.)

Лютий

Гетало Л.В.

14

Навчальна гра «Ми всі рівні» (1-4 кл.)

Березень

Кл. керівники

15

Урок відвертого спілкування «Діти без насильства» (5-6 кл.)

Березень

Гупало Т.В.

16

Бесіди «Не допускай насилля над іншим»

Квітень

Кл. керівники

17

Флешмоб «Ми- єдина родина!»

Травень

Кл. керіівники

18

Конкурс учнівських презентацій проти насилля.

Червень

Дяківнич В.В.

Учнівське самоврядування


План

заходів Чорноглазівської ЗОШ I-II ступенів ,

спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)

в учнівському середовищі  на 2020-2021 н.р.

http://shernoglasovka.ucoz.ua/plan_zakhodiv-buling.docx


Зміни до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу


Протидія булінгу в закладі освіти: системний підхід

 

Куди можна звернутись у випадку насильства та складних життєвих ситуацій

Національна "гаряча лінія" з питань захисту прав дітей та протидії булінгу - 0800 500 225(безкоштовно з стаціонарних),116 111(із мобільних)

Центр "Ла Страда-Україна" (консультування дітей щодо їх прав та поведінки у випадках жорстокого поводження)- (044)2053695,htpp;www.la-strada.org.ua

Національна "Гаряча лінія" з проблем запобігання насильства в сім'ї, торгівлі людьми та гендерної дискримінації- 0 800 500 335(безкоштовно з стаціонарних), 116123 (із мобільного)

Національна "Гаряча лінія" з питань міграції та протидії торгівлі людьми 0800505501(безкоштовно із стаціонарних телефонів)

Служба у справах дітей Полтавської облдержадміністрації  - (0532)56-97-93, (0532) 50-27-27, slnepov@adm-pl.gov.ua,  +380532502727, 380532502727

Сектор ювенальної превенції Полтавського відділу поліції ГУНП у Полтавській області (розглядає випадки жорстокого поводження з дітьми)- 

Анонімний онлайн- щоденник "Тільки нікому не кажи" (можливість анонімно написати про свої проблеми) htpps;//sekrets.1 plus1.ua

Пам'ятайте: вихід є завжди. Треба лише його знайти!


Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування)

І. Порядок подання заяв про випадки булінгу (цькування)

1. Учасники освітнього процесу можуть повідомити про випадок булінгу (цькування), об'єктом якого вони стали або підозрюють про його вчинення стосовно іншої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу або про який отримали достовірну інформацію, керівника закладу освіти або інших суб’єктів реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти.
У закладі освіти заяви або повідомлення про випадок булінгу (цькування) або підозру щодо його вчинення приймає керівник закладу.
Повідомлення можуть бути в усній та (або) письмовій формі, в тому числі із застосуванням засобів електронної комунікації.
2. Керівник закладу освіти у разі отримання заяви або повідомлення про випадок булінгу (цькування):

  • невідкладно у строк, що не перевищує однієї доби, повідомляє територіальний орган (підрозділ) Національної поліції України, принаймні одного з батьків або інших законних представників малолітньої чи неповнолітньої особи, яка стала стороною булінгу (цькування);

  • за потреби викликає бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги для надання екстреної медичної допомоги;

  • повідомляє службу у справах дітей з метою вирішення питання щодо соціального захисту малолітньої чи неповнолітньої особи, яка стала стороною булінгу (цькування), з’ясування причин, які призвели до випадку булінгу (цькування) та вжиття заходів для усунення таких причин;

  • повідомляє центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з метою здійснення оцінки потреб сторін булінгу (цькування), визначення соціальних послуг та методів соціальної роботи, забезпечення психологічної підтримки та надання соціальних послуг;

  • скликає засідання комісії з розгляду випадку булінгу (цькування) (далі – комісія) не пізніше ніж упродовж трьох робочих днів з дня отримання заяви або повідомлення.

ІІ. Порядок розгляду заяв про випадки булінгу (цькування)

Загальні положення
Цей Порядок розроблено згідно з Конституцією України, законами України “Про освіту”, ” Про загальну середню освіту”, з метою визначення основних вимог до організації розгляду заяв про випадки булінгу (цькування).
Порядок визначає вимоги до організації розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у Чорноглазівській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів  Полтавської районної ради (далі — школі).
У роботі з заявами про випадки булінгу (цькування) забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд заяв з метою оперативного розв’язання порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання надалі таким порушенням.
Рішення, чи (бездіяльність) у сфері управлінської діяльності школи можуть бути оскаржені у разі:
                 • порушення прав і законних інтересів громадян (групи громадян);
                 • створення перешкод здійсненню громадянином його прав і законних інтересів чи свобод;
                 • незаконного покладення на громадянина обов’язків або його незаконного притягнення до відповідальності.
Первинний розгляд за заявами про випадки булінгу (цькування)
Діловодство за заявами про випадки булінгу (цькування) школи ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на керівника закладу.
Усі заяви про випадки булінгу (цькування), що надходять до школи, приймаються, проходять первинний розгляд й централізовано реєструються в день їх надходження у журналі.
Початком строку розгляду заяви про випадки булінгу (цькування) вважається день надходження та реєстрації в школі.
Заяви про випадки булінгу (цькування), що надійшли на адресу школи поштою, отримує  директор школи.
Прийом, попередній розгляд та реєстрація заяв про випадки булінгу (цькування) здійснюється у день їх надходження.
Заяви про випадки булінгу (цькування) підлягають первинному розгляду та розподілу їх на ті, що потребують обов’язкового розгляду директором школи або заступниками директора школи відповідно до їх компетенцій.
Усі заяви про випадки булінгу (цькування), що надходять до школи, реєструються у журналі із проставленням таких елементів:
                • дата надходження заяви;
                • прізвище, ім’я, по батькові заявника, категорія/соціальний стан заявника;
                • звідки одержано заяву про випадки булінгу (цькування); порушені питання.
Заяви про випадки булінгу (цькування), подані громадянами на особистому прийомі, реєструються та розглядаються у тому самому порядку, що й інші письмові заяви.
Попередній розгляд заяв про випадки булінгу (цькування) та строк їх надходження до безпосередніх виконавців не повинен перевищувати одного робочого дня.
Порядок опрацювання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) і забезпечення контролю за їх розглядом.
У ході розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) керівництвом школи щодо кожної заяви має бути прийняте одне з таких рішень:
               • прийняти до розгляду;
               • надіслати за належністю, якщо порушені у заяві про випадки булінгу (цькування) питання не входять до компетенції школи, про що одночасно повідомити заявника;
               • залишити без розгляду.
У разі потреби керівництвом школи може бути прийняте рішення щодо комісійного розгляду заяви про випадки булінгу (цькування).
У разі якщо заява про випадки булінгу (цькування) не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, воно не пізніше ніж у п’ятиденний строк повертається громадянину з відповідними роз’ясненнями.
Контроль за своєчасним розглядом заяв про випадки булінгу (цькування), виконанням доручень директора покладається на в.о. заступника директора з виховної роботи школи.
3 метою оперативного вирішення питань, порушених у заяві про випадки булінгу (цькування), адміністрацією школи установлюється термін його розгляду. Заяви про випадки булінгу (цькування) розглядаються і вирішуються у строк не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, що не потребують додаткового вивчення, але не пізніше п’ятнадцяти календарних днів з дня їх отримання.
Виконавці зобов’язані уважно вивчити зміст заяви про випадки булінгу (цькування), факти, що наведені у ній, та питання, що потребують вирішення.
У разі потреби вимагати необхідні матеріали та перевіряти факти, що викладені у заяві уживати інших заходів для об’єктивного вирішення порушених авторами заяв питань, з’ясовувати обставини, усувати причини, та умови, які спонукають громадян скаржитися, відповідно до вимог чинного законодавства.



Булінг у школі

Нині серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, здійснюваного самими дітьми одне до одного.

Останніми роками визнано поширення в освітній практиці такого явища, як шкільний булінг. Це соціальна проблема всього світу протягом останніх ста років, однак вона ще й досі не вивчена. Перші публікації в Україні з’явилися 2005 р.

Булінг (bullying, від анг. bully — хуліган, забіяка, задирака, грубіян, насильник) визначається як утиск, дискримінація, цькування. Цей термін означає тривалий процес свідомого жорстокого ставлення (фізичного і психічного) з боку дитини або групи до іншої дитини або інших дітей.

Мотивацією до булінгу стають заздрість, помста, відчуття неприязні, прагнення відновити справедливість; боротьба за владу; потреба підпорядкування лідерові, нейтралізації суперника, самоствердження тощо аж до задоволення садистських потреб окремих осіб.

Як показує практика, форми шкільного булінгу можуть бути різними:

  • систематичні кепкування з будь-якого приводу (від національності до зовнішнього вигляду дитини);
  • задирство;
  • фізичні і психічні приниження;
  • різного виду знущання;
  • бойкот та ігнорування;
  • псування особистих речей та ін.

Хулігани (булі) надзвичайно винахідливі. Новітній їхній "винахід" — кібербулінг, тобто знущання з використанням електронних засобів комунікації.

Дослідники пропонують таку найзагальнішу класифікацію всіх видів булінгу:

  • 1-ша група — прояви, пов’язані переважно з активними формами приниження;
  • 2-га група — прояви, пов’язані зі свідомою ізоляцією, обструкцією скривджених.

Соціальна структура булінгу, як правило, має три елементи, а саме:

  • переслідувач (булі);
  • жертва;
  • спостерігач.

У сучасній науці існує декілька підходів до вивчення булінгу. Одні дослідники зосереджують увагу на пошуку й визначенні особистісних рис, характерних для особи булі та його жертви. Інші намагаються розглядати булінг як соціально-психологічний процес.


Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz